2010-10-06

Když se daří, tak se daří...

Týden jsem bojovala s háčkovanou kšiltovkou, tedy resp. týden jsem bojovala s jejím kšiltem, 3x jsem ho předělávala, pořád to nebylo ono. Prvně byl moc dlouhý, pak moc široký a ještě se mu jeden roh kroutil nahoru a druhý dolu, pak už se nekroutil, ale zase mi přišel příliš úzký...ach jo, ach jo...

Teď už to nechávám druhý týden uležet. :-))) Už jsem neměla sílu ani chuť to počtvrté předělávat. Vyzkoušela jsem to podle dvou popisů, podle oblíbené plátěné kšiltovky a stále to nebylo to pravé ořechové.

Ještě při jednom zkoušení kšiltovky mi spadlo klubíčko do kýble s vodou... Máme tady ještě pár věcí trošku provizorních, jako např. zrcadlo v koupelně. Nevisí na svém místě, ale je opřené na poličce o zeď. Pod tou poličkou stál "kýbl", ve kterém koupu Valču a zůstala v něm od večera voda. Když jsem zkoušela různě nasazovat tu kšiltovku, klubíčko, co z ní ještě vyselo, spadlo do toho kýble... Když se daří, tak se daří!!! :-)))
 
Zatím to vypadá takto. Je to taková trochu barevná divočina :-)))

2 komentáře:

ZuzanaK řekl(a)...

Me ksilt taky nikdy nesel. Zkousela jsem vselijak, ale proste to neni ono. Ted uz jsem to vzdala a cepky delam zasadne bez ;-)

la bum řekl(a)...

No myslím, že to byla má první a asi i poslední kšiltovka :-)))