2011-05-25

Flaušová mikina

Mikiny, mikiny... padnou až za rok. Tuhle jsem šila vloni, ještě s velkým pupkem jsem šlapala na pedál šicího stroje. Vloni jsme ohrnovali, letos sedne už jak ulitá. Původní plán byl ještě našít takového velkého zajíce z kousků látek, nějak jsem se k tomu nepropracovala. Letos jsem měla v rámci mého  zápalu pro malování chvilkový nápad našít pár nášivek s dopravními prostředky namalovanými na nějakém kousku látky. Nakonec jsem se rozhodla, že nemusí vše být nazdobené neb v jednoduchosti je přeci síla :)


Střih je podle pyžama z Brurdy 11/2009. Velikost: 104


Upravila jsem akorát délku, vepředu o kousek a vzadu o trochu více a do půlkruhu. U krku jsem to také víc přitáhla. Nechtěla jsem flaušový stojáček. Použila jsem zbytek úpletu (žerzej). Z jednoho prostého důvodu. Když očekáváte, že bude zima, vezmete si flaušovou mikinu. Ono se oteplí, ale ne zase tolik, že byste si ji mohli vysvléct, tak ten flauš (alespoň pro mě) je docela nepříjemný a hlavně u krku, je to zkrátka umělotina.

 

Žádné komentáře: