2011-10-06

Klobouk (Hat)

Nový klobouk!  Není dokonalý, ale je ušitý s láskou :). Vznikl podle jednoho starého. Tentokrát jsem starý nerozpitvala, ještě občas slouží. Prostě jsem ho jen přeměřila, překreslila a trochu ve všech směrech přidala. Tady je výsledek. A ta barva se mi hrozně líbí!

New hat! It's not perfect, but it's sewn with love:). It was created according to an old. This time I didn't cut the old, still occasionally used. I've just measured the old, repainted and slightly added in all directions. Here is the result. And the color I really like.


  







Měla jsem moc ráda ten starý zděděný s pár nevypratelnými skvrnami, ke kterým časem přibylo pár dalších od barvy. Jenže už začal být malý. Krom toho do školky to chtělo něco míň dorasovaného, i když věřím, že Šimča by neměl problém ten starý nosit i do školky.
Tady je ten starý víc jak před rokem...

I was very happy with the old hat that we have inherited with a few not washable spots, and which over time added a few more. But it began to be small. In addition to kindergarten that wanted something less devastated, although I believe that Šimča would wear the old hat to kindergarten, no problem for him :)
Here is the old hat  more than a year ago ...

foto 06/2010

2 komentáře:

Mariana řekl(a)...

Skvělý klóbrc! A celý outfit :).
Přeju krásné dny. Mariana

la bum řekl(a)...

Děkuji. Potěšilo mě, že se líbí.