2012-07-25

další dávno zapomenuté

Taktéž pochází z doby "dávno minulé" jako předešlá kresba.
Všechno je to takové nějaké zasněné, dneska by to dopadlo asi úplně jinak, živější barvy, větší jiskra v oku, méně zasněné výrazy... no prostě větší sranda :))) Přiznávám, že mě teď ani neláká kreslit hlavy.
V mém hlavovém období jsem nechápala jak někdo může kreslit krajinu, přišla mi děsně nezáživná a nějaké zátiší, hrůza :)) Ne, že bych dneska dospěla ke krajině, ale i hlavy už nejsou zas tak aktuální :))) Lákají mě linie, barvy, květy, zjednodušené ne dokonalé kopie...

Vlastně nezáleží co je na obraze, ale co je za ním, co do něj vložil malíř, jaká energie z něho vyzařuje...


Vyfotit obraz je asi také umění nebo to chce asi lepší foťák než je ten můj. Takhle bez úprav je to takové zašedlejší než ve skutečnosti. Zkoušela jsem fotky trochu upravit ale pak to neodpovídalo realitě.
Máte někdo tip jak fotit obrázky??
ŠK

Žádné komentáře: