2012-09-28

časopisy, ELLE Decoration a Květa Pacovská

Občas mám chuť si koupit časopis, sednout a prohlížet, lehnout a číst, prostě nesedět u počítače. Problém je v tom, že často stojím v trafice či tam, kde mají časopisy a nic mě neosloví. Dost často odejdu s prázdnou. Takové ty časopisy pro ženy, když už je z nouze či spíš zoufalství koupím, většinou si pak říkám, škoda peněz. Takže v poslední době spíš končím u nějakého časopisu o bydlení ala Mariane Bydlení občas i něco o zahradě.
V srpnu jsem si podruhé koupila ELLE Decoration (léto 2012), poprvé mě moc neoslovil, ale tentokrát mi kápl do noty, přečetla jsme ho celý, také asi díky nemoci a prostě jak se říká byl to šálek mé kávy...

zdroj ELLE Decoration léto 2012

Největší poklad, který jsem tam objevila byl článek o Květě Pacovské.
Už jsem připsala Ježíškovi na seznam její maxi leporelo "Barvy dne". Jen ještě uvažuji zda "Farben des Tages" nebo "Couleurs du Jour" :)) u nás bohužel nevyšla, takže německé či francouzské vydání???

Portrét Květy Pacovské na ČT2
nebo rozhovor s ní na CITARNY.cz tady

Žádné komentáře: