2012-10-30

Logopedické pohádky

Ilona Eichlerová, Jana Havlíčková, ilustrace Michaela Bergmannová

 
Koupila jsem ji ani ne tak kvůli té logopedii, ale protože mi zkrátka padla do oka. Prostě tam na nás v knihkupectví čekala. Byl to takový rychlý nákup. Miluji, když člověk na něco pěkného narazí bez většího shánění a pídění se :))
U dětí velký úspěch, pohádka tak na jednu a půl stránky, maximálně na dvě. Příjemné obrázky. Příběhy vtipné. Jen občas předčítajícího po pár pohádkách brní pusa :))
Sice je tam psáno pro děti předškolního a raného školního věku (5-8 let). U nás jsme ji pořídili, když těm mým bylo 4 a 2. Šimču bavila hned, Val měla tendenci rychleji otáčet a zajímaly ji spíš obrázky. Protože nová knížka byla uložena mimo její dosah naučila se k ní vylézt a sama si ji prohlížela pořád dokola a vyprávěla si svoje vlastní pohádky. Až jsem byla překvapená.
Takže hodnotím dobrá koupě a vřele doporučuji.
 

O pile s křivými zuby, Šimčova oblíbená, náš pracovní název "když nářadí řádí" :))



Přemek před televizí, tu jsme ze začátku četli pořád dokola, asi že je tatínek Přemek :))


Slepý cizinec, k té máme příhodu. V televizi v nějakém dětském pořadu řekli jednou planeta Merkur nebo Mars, už nevím. Šimča se mě ptal, co je to Merkur. Tak jsem mu to začala vysvětlovat a nakonec namalovala sluneční soustavu. Šíma mi na to odpověděl, to je v té knížce s pohádkami, já jen že tam to asi není a on hned v té o Slepém cizincovi. Četli jsme ji už víckrát, ale já si pamatovala z toho obrázku jen toho ovázaného dědu...



1 komentář:

Marie Králová řekl(a)...

Moc prima knížka, hned ji jdu shánět pro vnoučátka k vánocům.Zdraví Marie