2012-11-04

knižní úlovky tohoto týdne

Byli jsme s Val shánět Šímovi oteplováky, takové tenčí na tu zimu nezimu, která právě je. Aby se v nich neuvařil, neprochladnul a nepromočil...
Když jsme sehnali, stavili jsme se v knihkupectví. Ve stejném, ve kterém jsem ulovili před čtyřmi měsíci Logopedické pohádky. Jedna kniha, druhá kniha a třetí byla ta pravá. V té chvíli před ní všechny ostatní bledly. Zkoušeli jsme ulovit ještě něco, ale marně nic už nás (přesněji mě) tak nechytlo. Val by si určitě vybrala půl knihkupectví.
Val poctivě celou cestu nesla knihu až k autu, kde se do ní "začetla". U domu odmítla vystoupit z auta, dokud ji nedočte. Takže nejen pro kluky i dvou a půl leté holce může učarovat... (tedy samozřejmě příběh si vyprávěla svůj :)) Bráchovi ji ukážeme až pod stromečkem...



Děkuji Maaristaanovi za tip, tam také o ní najdete více...
Na druhý úlovek už jsem měla políčeno delší dobu a včera jsem šla už  najisto...


Bb
"Babi! V bazénu jsou krabi!"
"Chacha! Cheche! Jenom aby!"
"Je tam škeble a v ní perla!"
"Houby! Spadla mi tam berla!"
Jen si sundám bačkoru,
vytáhnu ji nahoru."

"Baletko! Ten balkon spadne!"
"Ty máš starosti? Já žádné.
V dálce bouře povykuje,
v balonu sem Boris pluje!
Bábovku mu dám, on zas
naladí nám kontrabas."









Žádné komentáře: