2013-01-21

VV jako velký vak

Není lepší posezení resp. poležení než se zabořit do vaku.
Další splněné přání o vánocích.
První vak  se víc než osvědčil, ani jsem netušila jak bude oblíbený a k čemu všemu bude sloužit. Při nemocech nechtějí děti ležet nikde jinde, hlavně Val. Slouží taky jako "bezpečné" doskočiště ze skříněk, židlí apod. a ten nový třeba jako pirátská loď...
Zkrátka jeden vak pro dva byl málo.

 





Rozměry: 90x180x90 cm
Náplň polystyrenové EPS kuličky - 300 litrů (koupeno opět na KamPet)
Jsou to dva vaky v sobě. Jeden, ve kterém jsou pečlivě zašité polystyrenové kuličky a druhý snímatelný potah, přeci jen je občas potřeba vyprat, se zipem a uchem k lepší manipulaci.  Ucho funkčně dobrý, designově se mi také líbí, jen se občas do něj zamotají nožičky.
Celkově spokojenost, protože se na něj vejdu i já a takové poležení u krbu, hmm...

Původně jsem chtěla udělat kopii toho prvního, pak byla idea udělat větší kouli, pak větší válec a nakonec vyhrála asi nejjednoduší varianta co se ušití týče a spokojenost veliká :))

 
Další vakové inspirace posbírané v internetových vodách u mě na pinterest.

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

pááni, ten je supr gigantický:-)
Ajka

la bum řekl(a)...

:)