2011-02-21

Konečně hotovo

Celou zimu jsem nosila jen čepici, pak k tomu šátek bez třásní a konečně je vše hotové... 
Minulý týden jsem dodělala třásně! 
Jsem ráda, že jsem se k těm třásním nakonec dokopala, úplně ten šátek změnily, rozzářily... Původně jsem začala s kratšími a řídčeji, ale až tahle délka a hustota byla ta pravá. 
Jsou to moje první třásně, tak si je náležitě užívám! Vlastně si užívám i tu žlutou barvu!


Příze: Vlnap, Merino Color 46002 (melír), Merino 14727 (žlutá)
Jehlice: čepice 4,5 a šátek 7

PS: Dneska bylo krásné počasí, jako stvořené pro focení. Akorát kombinace sluníčko-sníh způsobily, že mi strašně slzely oči. Nešlo to jinak nafotit než se zavřenýma očima či brýlemi.

PS 2: Návod je v plánu, termín: zatím neurčitý.

Komentáře z Pletení pro radost

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Nezvýšilo sa Vám z toho merina 46002 jedno klbko? Začala som pliesť pulóver zo starých zásob a pri pletení rukávov zisťujem,že nemám dosť vlny. A na nete ju už neviem zohnať. Môj mail je vechtova@gmail.com