2011-02-27

Potřebuji barvy!

V listopadu jsem skoro 14 dní strávila vymýšlením kabátu z Drops Eskima... Jelikož byl už podzim nenávratně pryč, nic mě nenutilo se do něj hned pustit a odložila jsem ho na jaro. Chyba lávky, příště nic neodkládej, protože na jaře už může být vše jinak... Teď jsem se chystala, že se do něj pustím a nějak se mi nechce. Vůbec nemám chuť plést z šedé vlny. Asi je zima už moc dlouho a všude je šedi dost. Potřebuji barvičky, hodně barev, něco hodně hodně veselého ulítlého a ne šedý kabát... Krom toho i "dramatický" límec, který jsem si ke kabátku vymyslela, mě už tak neláká... ale 14 dní vymýšlení a zkušebních vzorků se mi tedy také zahodit nechce... 



Tak už pár dní chodím a přehazuji barevná klubíčka, co mám nestřádaná, pořád to není ono. Původně jsem byla pevně rozhodnuta, že jestli něco barevného, tak jedině ze zásob, rozhodně nic nového objednávat... Nějak se nemohu pohnout z místa. Přitom bych nejraději sedla a jen přehazovala oka z jedné jehlice na druhou, dívala se jak to přibývá a  měla čistou hlavu.

Žádné komentáře: