2011-03-29

Jaro je tady :)

Včera jsme udělali okruh městem. Nákup jarních botiček, dětské hřiště a cestou zpět papírnictví.
Dneska dopoledne úklid a tvoření jarní výzdoby. Už nám v dětském pokoji létají motýli
 
Dnes jsme zvládli 7 motýlků, pak už Val protestovala, protože jí nikdo tvořit nedovolil :(  Naštěstí část tvoření prospala za oknem v kočárku :) Těším se až budeme moci tvořit všichni. I těch 7 krásně oživilo pokojíček. Mám z nich opravdovou radost. Když jdu kolem musím se usmívat, jsou opravdu veselí.






Původní plán byl motýlí pruh od lustru k zemi (takové L). Tedy to nebyl ani plán. Vlastně, tak by se to mamince líbilo, ale ty v dosahu ze země by dlouho nevydržely :(



Inspirace zde na MADE, krásná motýlí brána! Pokud šijete, tvoříte, přijdete si na MADE na své! Já jsem z těch stránek tak nadšená, že jsem se rozhodla oprášit svůj šicí stroj a něco spíchnout. Dokonce jsem dneska ráno probrala skříně a zjistila, že je tam docela slušná zásoba, materiálu. Pár děravých tepláků, krátká trička, ty už opravdu nosit nebudu, prostě už nějak nemusím holá záda, o lezoucím břichu nemluvě:) Takže hurá do recyklace
Krom toho si trochu potřebuji odpočnout od pletení, ale nic netvořit, to je proti přírodě, ne?

Tady jsou ještě ty nové botky. Ano, přiznávám, že nožka vypadá lépe v elegantních lodičkách, ale když jednou rukou tlačíte naložený kočár a druhou vláčíte za sebou smykem nespolupracujícího druhého potomka, nemáte na nějakou eleganci ani pomyšlení, natož ještě řešit zaseknutý podpatek mezi dlažebními kostkami, či večer značně zdevastované nohy... 
Přemýšlím, přemýšlím, jsou to nejspíš moje první žluté botky...no nešla jsem ani tak po barvě, jako že měly dosti kladů - byly ve slevě, chodí se v nich jako v peřinkách, jsou celokožené, krásně drží na noze, mají pár větracích otvorů ... a nakonec jsou tak divné až jsou hezké :) 


 Moje velikost 39 a Šímovi 26 no tady mi ty jeho přijdou nějaké velké...

Žádné komentáře: