2011-07-27

Kraťasy č. 2 (Shorts Nr. 2)

Stejný střih jako předchozí kraťásky tedy z MADE. Střih ZDE, návod ZDE.
Střih jsem trochu upravila, zvětšila. Přidala jsem cca 2 cm ve všech směrech, akorát délku jsem tentokrát udělala trochu kratší.

The same pattern as the previous shorts is from MADE. Pattern HERE, tutorial HERE.
I modified a little the pattern. I added about 2cm in all directions, just the length I made a little shorter this time.
 

Mám je raději než ty první, i když daly daleko méně práce, jsou takové zkrátka víc free.
A hlavně ta látka, to je moje srdeční záležitost. Také ze stoletých zásob po babičce. Ale ten materiál, škoda, že si nemůžete sáhnout. Hrozně se mi líbí i ta barevná kombinace. 
Dobrá, přiznávám se, že si ji tady už roky schraňuji na šatečky pro sebe. Akorát na haute couture to moc není, docela se mačká. Barevně mi také moc neladí k pleti , ale na takové domácí, či plážové  šatky by to šlo... hmm...

I like them better than the first even gave far less work, are such just more free.
And especially the fabric, it is my heart thing. Also, from the "hundred" years old stock from my grandmother. The material, oh, damage that you can not touch. I really like the color combination as well.
Okay, I admit that the fabric was here years hiding for me. Well no haute couture dress, it is quite wrinkles. Also fabric color matched up to my skin, but home dress or beach dress it could be  ... hmm ... 
malý model :) a extra póza pro mámin fotoaparát
extra póza zezadu :)








Žádné komentáře: