2011-10-26

Podsedáky podruhé

Asi mi to bylo jasné od začátku, že to tak dopadne. Ale přeci jen jsem řešila jen to, co bylo akutní. Tedy aby Šíma neseděl na studený zemi. No a Val, tu jsem neřešila, nebyla akutní. Neposedí a ještě k tomu má zadnici vypolstrovanou plínou. Jenže jak Val zmerčila něco nového pod Šímovou zadnicí. Ozvalo se jedno z jejích oblíbených slovo TAKýýýýý. Ne že by měla v plánu na tom nějak dlouho vysedávat, ale mít to musela, takže když nedostala svůj vlastní, začala zuby nehty rvát z pod Šimči ten jeho a to doslovně. Takže naše malá opice kousala a škrábala, aby získala co chtěla. Po výměně názorů, řvaní, přetahování a maminčině snaze jí vnutit pod zadek něco jiného Šimča prohlásil, že jí ho nechá a že on by chtěl s autíčky. Hm, tak mají oba dva nový podsedák s motýlky. :)
 

Suroviny zakoupeny v Jysku:
- sada 4 podsedáků za 100,- Kč
- omyvatelná ubrusovina (rubová strana netkaná textilie)  79,- za 1,20m (byl to nějaký zbytek), jinak je myslím 79,- Kč/m
Střih obkreslený podsedák.
Tentokrát se mi povedl i venkovní šev. Molitan nebyl tak vysoký a šlo to krásně založit a přešít. Akorát se mi ho nepodařilo vyfotit. Prostě bílou nevyfotím a nevyfotím. To budu muset asi někde nastudovat.



Jak to všechno dopadlo? Šíma nejraději sedí na tom původním s kytičkami. A Val? Tu podsedáky přestaly dávno zajímat.

Žádné komentáře: