2011-04-12

Pyžámková gaťata

Stroj bylo nutné trochu oprášit :). Pro začátek jsem si dala jeden malý, rychlý, nenáročný projektík (jak by řekli anglicky mluvící), pyžámkové kalhotky pro Val.


U nás se večerní oblékání (vlastně jakékoliv oblékání) v poslední době proměnilo v peklo, kdy jsme s Val postupně či na střídačku chytali nerva. Obléci ji do overálků (jichž máme po Šímovi docela slušnou zásobu) se stával pomalu nadlidský úkol a že tam těch cvočků je. Potřebovali jsme něco, co rychle navlečeme.


Nápad se zrodil, když jsem viděla tyto punčocháčky na Made By Rae. Oproti zmíněnému tutoriálu, jsem použila klasický bavlněný úplet bez lykry či elastanu. Prostě a jednoduše na spaní je 100pro bavlna nejlepší a jestli to někde plandá, či se vytáhne, nevadí :). Projela jsem již zde zmíněnou hromadu vyřazených věcí a z mých starých spacích kalhot vznikly nové :).


1) Výroba střihu podle overalu.


 2) Stříhání.

 3) Sešití.
 4) Korekce předního dílu, snížení pasu: u středového švu cca 1-2cm, směrem k zadnímu dílu do ztracena.

5) Ověřování velikosti. Samozřejmě nejlepší poměřit přímo na mimču. Příště bych je asi v pase zúžila (tzn. zabrala celý středový šev). Tentokrát jsem si říkala, že na spaní volnější nevadí, ale je to celkem zbytečné. 

 

6) Pak následovalo už jen ušití tunýlku pro gumu.
7) Navlečení gumy.

Jedno čerstvě probuzené mimčo s pořádně těžkou plínkou :).

Žádné komentáře: