2011-04-12

Nový sestřih

Nemohu tomu skoro uvěřit, že jsem to spáchala! :) Mám z toho takovou radost! Tedy, teď už to trošku zevšednělo, ale tak dva dny určitě jsem si ho pořád prohlížela, projížděla mu rukou vlasy a hlavně pořád mu opakovala, jak je krásně ostříhaný :).


Poprvé jsem se odhodlala Šímu ostříhat sama! Drobné vady na kráse by se určitě našly, ale na poprvé jsem sama se sebou spokojená, příště doladíme. (Zezadu to má trošku jako americký voják. :) Přechod mezi částí branou strojkem a nůžkami by možná mohl být taky plynulejší. To jsou ale jen detaily, ne? Krom toho se to dá pokládat i za originalitu. :)) Trochu nagelované by to bylo efektnější, bohužel, gel doma nebyl...



Díky tomuto videu  na I Am Momma Hear Me Roar  (tento blog taky můžu :)) jsem se k tomu vůbec odhodlala. Shlédla jsem ho jen jednou a za pár dní nastala ta pravá chvíle. Musím ještě podotknout, že doma žádné super stříhací vybavení nemáme. Pro tentokrát musel stačit manželův strojek na zastříhávání vousů (který má nejspíš už odslouženo, protože se pořád nějak zasekával), klasické nůžky a dětský hřebínek.




PS: pro porovnání jak vypadal Šíma před ostříháním viz foto z motýlků

Žádné komentáře: